Powered By Blogger

teşekürler.....


.

Zihninde bir kokuyla canlanan anıların tarifi mümkün değildir. O ana duyulan özlemin yerineyse hiçbir şey konamaz . aslında ne mekan vardır nede zaman .. aslolan o  zamana tekrar girmenin imkansızılığıdır. Bir türküdür kimi zaman yaşadığın şimdi uzak gelsede …
Anlatılamaz bir sızıdır artık o yarım kalmışlık .yanlış noktalamadır  ve bitmiştir …

Kimi zaman sen çıkmışsındır içinden  kimi zamanda çıkarılmışsındır …gözlük camındasındır artık . buğulanmışsındır.. . işte o zaman yaşadığın her şey şerit olmaktan çıkar …karla kaplı beyaz gecelerde ölümü gördüğünü sandığın şey 15 yıl sonra gerçek bir mezar taşıyla karşına çıkar…

Hep taptım yalnızlığıma . hep duydum sesimi en susturduğumu sandığım zamanlarda bile …yılda 3 defa sadece kendime akıtabildiğim katı gözyaşlarımla …kadınım çünkü doymuyorum mutsuzluğa ve kendime ..herkes gibi bende yokoluşumu düşünüp üzülüyorum. En çokta kendime  ..

Üç ben var  içimde şimdi üç de gözyaşım… anlamını bilmediğim bide sözcüklerim…. bir bayram gününde aslında özlediğimi bile unuttuğum  resimlerimdeyim .. üç kişideyim…yarım kalan ve beynimi kemiren gözaltındayım..kendi yükümdeyim  zehirimle ..

2 Responses to “teşekürler.....”

  1. ÇileK says:

    biz teşekkür ederiz :) severiz öperiz mıncırırız :) devamını da bekleriz :)

  2. lacro says:

    ohh.. özlemişim okumayı.. hasret kalmışım acıkmışım.. sana acıkmış sana susamışım duygu.. beni kendinden mahrum bırakma.. beni sarhoşluğuna, güvenli bölgene atma.. zehrini istiyorum, beni zehrinden, beni o tutkulu zehrinden mahrum bırakma.. aşk mı al sana aşk.. farkına var benim bizim.. sen bizim değerlimiz, aşkımız, parlak başına buyruk, hoyrat kadınımız.. ışığını söndürüp eriyen mumu üzerime atma..
    ben seni yeteri kadar anlayamadım, sende bunu bana yapma..

Your Reply